Meet the best iPods ever…


Taki tekst wita kazdego kto odwiedzi Apple.com. I trudno sie z tym zdaniem nie zgodzic patrzac na to co oferuje nowa generacja iPod’ow.

Na Shuffle troche sie zawiodlem – spodziewalem sie aktualizacji pojemnosci – 2GB klips bylby czyms idealnym. Sama zmiana kolorow to za malo troche ale mysle, ze nadal bedzie miala ta wersja iPod’ow duze wziecie wsrod uzytkownikow na calym swiecie :)

Nano pozostal juz tylko w 2 wersjach ‚pojemnosciowych’ – 4GB i 8GB. Najwieksza zmiana to dodanie mozliwosci ogladania plikow video na 2″ LCD oraz nowy interfejs uzytkownika.

Classic to juz praktycznie mega odtwarzacz :) 80GB i 160GB wersje sa dla mnie wielkim szokiem, spodziewalem sie aktualizacji pojemnosci do powiedzmy 120GB a tutaj jeszcze Toshiba zapowiada, ze swoje nowe dyski 240GB chcieliby umiescic w kolejnej ‚edycji’ iPod’ow Classic – wow ! :) Oczywiscie w Classic’u takze zmieniony zostal UI.

Pojawily sie nowe, lepsze gry na Nano i Classic :)

Na koniec najwieksza ewolucja w iPod’ach czyli – Touch – czyli iPhone bez telefonu :) 8GB i 16GB wersje to imho dobry wybor ale mysle, ze w kolejnej aktualizacji zlikwiduja wersje 8GB i podskocza o jedna poprzeczke wyzej. Niech tylko nie wprowadzaja do nich HDD !

Dzisiaj SAD podal ceny dla nowej generacji iPod’ow:
iPod Nano 4GB – 649zl
iPod Nano 8GB – 849zl
iPod Classic 80GB – 1199zl
iPod Classic 160GB – 1599zl
iPod Touch 8GB – 1349zl
iPod Touch 16GB – 1777zl

Ktorego bym wybral ? Ciezko powiedziec. Touch zacheca swoim ekranem, Classic pojemnoscia a Nano lekkoscia :)

Ostatecznie chyba bym sie zdecydowal na iPod Nano 4GB. Wystarczy aby wgrac muzyke oraz najnowsze odcinki Diggnation i Totally Rad Show ;)

Advertisements

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s