Leopard – cena w Polsce


SAD podał ceny:

Mac OSX ver. 10.5 Leopard – 499zł

Mac OSX ver. 10.5 Leopard Family Pack – 630zł 769zł (panowie z Apple IMC Poland mieli mały błąd – a szkoda :P)

Kupi mi ktoś? Wystarczy 1 kopia ;)

Reklamy

7 myśli na temat “Leopard – cena w Polsce”

  1. Zapomnialem, ze byl blad na stronie apple.pl ;) VATu nie doliczyli chyba i taka ciekawa cena wyszla. Szkoda, ze nie bylo podobnej promocji na zwykla wersje to bym moze jednak sie skusil na Leosia ;)

  2. Ehh :> Dziekuje, ale kupilam kompa pod koniec wrzesnia, a uptodate obejmuje macbooki kupione po 1 pazdziernika :/ chociaz pierwsza rate zaplacilam 10 pazdziernika… chyba po prostu przejade sie do iSpotu i zapytam tych gamoni ktorzy nigdy nic nie wiedza i odpowiedzi na moje pytania szukaja na stronach internetowych apple O_o Moze przytrafi sie ktos kompetentny.

  3. Mysle, ze nic sie nie da zrobic jesli data zakupu na rachunku / fakturze bedzie z wrzesnia :/

    Sam musze tez w przyszlosci kupic po normalnej cenie Leoparda :/ A pewnie tez iWork i iLife…

    btw. jak Ty mnie tutaj znalazlas? ;)

  4. kurka flaszka to niedobrze, pewnie wydam te 500zl bo sie zakochalam w time machine. A moze wydadza wersje na Tigera, kto wie :)
    Szukalam info na temat ceny nowego Leoparda wlasnie :) to byl chyba 3 link od gory. Znajomy avatar, znajome imie, patrze w „omnie” no i mam – applefan jak sie patrzy :)

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s