iPod Touch – live


Ge-nial-ny!

Po raz kolejny potwierdzają się słowa Pawła Małeckiego – produkty Apple wyglądają lepiej w rzeczywistości niż na materiałach promocyjnych ;) I ja się z tym zdaniem zgadzam. Touch jest cieniutki, banalny w obsłudze i powoduje, że zaczynam mieć wątpliwości w sprawie mojego zakupu na gwiazdke (miał być iPod Nano 3G 8GB Black…). Wiadomo, że cena jest wyższa ale możliwości…

WiFi od razu ‚załapuje’, stronki przegląda się wygodnie i intuicyjnie. MyApple.pl wygląda bardzo ładnie – zapomniałem sprawdzić jak mój blog się prezentuje ;)

Minusy? No cóż…strasznie widać odciski :P

Ciekawi mnie jeszcze jedna rzecz…czy da się go używać w rękawiczkach…

2 thoughts on “iPod Touch – live”

Skomentuj

