After Mac Pivo IX


Paweł nie ma czasu na podsumowanie więc ja to zrobię ;)

Jak zwykle poruszone były różne ciekawe tematy i nie ominęliśmy nawet iPhone’a (a wydawało mi się, że już się temat wyczerpał :P). Piwo smaczne, frytki też a i do gorącej wody dodali herbaty ! ;)

Mecz systemów wygrał Leopard 2:1 ponieważ ja swojego MB nie przyniosłem co mam nadzieje zmieni się na kolejnym spotkaniu.

Frekwencja…4 osoby – czyli utrzymuje się liczba w miarę.

Hasło IX spotkania: „Masz sieć WiFi ? Pomyśl nad jej zabezpieczeniem.”

Do zobaczenia na Mac Pivo X ! Może więcej osób się zbierze? Proszę o propozycje terminów w komentarzach. Oczywiście jak znacie ciekawsze miejsce niż Whispers (miła atmosfera, stosunkowo tanie i dobre piwo/jedznie, wifi ;) ) to piszcie również.

9 myśli na temat “After Mac Pivo IX”

  1. Mniej więcej raz w miesiącu spotykamy się w restauracji / pubie ‚Whispers’ w Manufakturze na piwku / kawie / herbacie / soku z bananów ;)

    Rozmawiamy o wszystkim i o niczym, o Mac’ach, PC’tach, pogodzie, pracy, edukacji itd. itp.

  2. Witam, rezerwuje miejsce w lokalu. Co do kolejnej restauracji i WiFi to raczej nie jest problem. Tzn jak udostępnią nam gniazdko z Ethernetem to ja zabiorę router :P oczywiście Maca :P i możemy zmienić lokal. Ostatnio Proponowałem zmianę! Akademik Balbina pokój 228 ale się nie zgodzili! :) Tanie piwo WiFi :) i domowa atmosfera!

  3. Peelar ale tam Lars by nie dostał herbatki smacznej i soku z wyciskanych pomarańczy :) Chociaż mam wrażenie, że ten sok to kiedyś Paweł zamawiał…albo to z bananów miało być :P

Skomentuj

