MacPivo X


Dnia 07.12.2007 standardowo jak co miesiąc (lub częściej) odbędzie się spotkanie w pubie Whispers (Manufaktura – Łódź). Zapraszam wszystkich kulturalnych ludzi ;)

Od godziny 20:00 powinni już być Lars i Paweł. Ok. 20:30 – 21:00 pojawię się ja. Kto jeszcze ?
Na miejscu smaczne jedzenie, dobra kawa, herbata i piwo :) WiFi działa nawet nieźle ;)

6 myśli na temat “MacPivo X”

  1. No i sprawa się rypnęła. Nie zauważyłem na jakim koncie jestem zalogowany :) hmm no i się wydało. Dziś z okazji mikołajek powstało Apple Reis :)oczywiście właścicielem jestem ja :P

Skomentuj

