MacPivo XII


Chciałem napisać, że po raz 12 odbędzie się spotkanie ale to trochę nieprawda – po drodze były mini-spotkania :)

Start w piątek 01.02.2008r. o godzinie 20:00. Ja pojawiam się o 20:30. Gdzie? Nie ja będę decydował o tym bo nie ja rozpocznę spotkanie o 20:00 ;) Sugeruję kręgle i Whispers – w jakiej kolejności to dla mnie jest obojętne ale z tego co widzę Peelar by wolał najpierw kręgle – ja się na to piszę tylko czy poczekacie z torem na mnie do 20:30?

W każdym razie w jednym z tych 2 miejsc znajdziecie uczestników MacPiva – po czym ich rozpoznać? Szczęśliwi, uśmiechnięci i życzliwi :) 

Do zobaczenia!

2 myśli na temat “MacPivo XII”

  1. Bardzo mi się charakterystyka uczestników podoba. :-)
    Co do numeracji, napisz dwunasta edycja lub MacPivo XII i już (nieoficjalne to były połówki, więc numeracja zachowana).

Skomentuj

