Kris otwiera galerię


Na wyprawę do Krakowa i MacPivo XII został zabrany przeze mnie aparat. Dziwne więc byłoby trzymanie tych zdjęc w ukryciu dlatego też poświęciłem dzisiaj kilka chwil podczas jazdy samochodem do Warszawy i stworzyłem prostą galerię w iWeb. Pewnie jeszcze coś się będzie zmieniało, zdjęcia może się jakieś pojawią jak Lars podrzuci swoich kilka fotek.

Zapraszam – wstęp do galerii po wypowiedzeniu zaklęcia „hokus pokus” i kliknięciu w obrazek poniżej :)

 

5 myśli na temat “Kris otwiera galerię”

  1. Paweł: daj spokój, liczę na zdjęcia od Larsa bo może jestem na jednym z nich ;)
    Ann: komentować można tutaj :) A jeśli da się to zrobić w iWeb to poproszę o informację, chociaż wtedy bym musiał jakiś hosting z php/mysql załatwić na taką galerię.

  2. Patrzę na te zdjęcia z Krakowa i nie mam pojęcia, gdzie to jest. Nie chce się wierzyć tabliczce:) Która to część Krakowa?

    A MacPivo wygląda zachęcająco.

Skomentuj

