The Prodigy – Who The Fuk Is Eddy Cochran


The Prodigy New Logo

Muszę częściej odwiedzać TheProdigy.com bo omijają mnie ciekawe rzeczy związane z moim ulubionym zespołem (a także mojego taty o dziwo :) ). Pod linkiem do listy mailingowej umieścili małego player’a z czymś co każdy nazywa inaczej: utwór / demo / loop. Dla mnie to ‚zajawka’ tego co usłyszymy na kolejnym albumie.

Moja ocena? Jak na zajawkę bardzo ciekawe. Słychać kawałki Break & Enter i gitarę w stylu Warning. Dobry kierunek wybrał Liam i spółka – czekam na więcej bo player wyglądał tak na stronie (zanim go zdjęli z jakiegoś powodu):

The Prodigy Player

A tak po przybliżeniu i odczytaniu nazwy utworu:

The Prodigy Player

Interesujące jest to, że player posiadał przycisk ‚next’ więc możemy spodziewać się kolejnych ‚zajawek’ od The Prodigy.

Na koniec oczywiście to co każdy kto się interesuje The Prodigy by chciał teraz dostać to link do tego ‚czegoś’ – proszę bardzo – prosto z oficjalnej strony:Who The Fuk Is Eddy Cochran

ps. Kim jest Eddy Cochran? Możecie się dowiedzieć tutaj lub obejrzeć mały filmik, który na pewno Wam przybliży tą postać.

Jedna myśl na temat “The Prodigy – Who The Fuk Is Eddy Cochran”

Skomentuj

