Wallpapers Part 1


Jakiś czas temu narzekała Ania, że nie może komentować zdjęć z MacPiva i wyprawy do Krakowa :)

Przyzwyczajona po prostu jest do stron typu Flickr co mnie nie dziwi – dzisiejszy internet to user-content i komentarze do niego co jest zrozumiałe. Bez nich ciężko określić czy osoby tworzące strony / projekty są na dobrej drodze do sukcesu czy oddalają się od niego. Trochę długi wstęp więc wracam do sedna sprawy: tapety.

Postanowiłem wykorzystać posiadane konto na Flickr pod nazwą dirtchamber i umieścić tam coś co może zainteresować niektóre osoby odwiedzające ten blog. Większość tapet bo właśnie to one się tam znalazły jest w rozdzielczości 1280×800 czyli coś co oferuje MacBook. Jeśli będą prośby o większe wersje to jeśli je posiadam mogę umieścić – proszę tylko o pozostawienie wiadomości tutaj lub tam w komentarzach :) Nie są to tapety mojego autorstwa tylko rzeczy, które znalazłem przeglądając wiele stron / for internetowych i blogów pewnie też. Nie pamiętam autorów i ich nie zapisuję ale każdego twórcę umieszczonych przeze mnie tapet szanuję i z góry dziękuję za ich stworzenie :)

Założyłem na Flickr tzw. ‚Set’, który znajdziecie klikając w poniższy obrazek:

Dirtchamber Wallpaper Set

Na razie tylko to jest na koncie dirtchamber ale pewnie umieszczę też tam inne rzeczy – jakie to się okaże niedługo.

Skomentuj

