iPod Nano 3G 1.1.2 Software Update


Przed chwilą po synchronizacji mojego Nano 3G 4GB dostałem informację o aktualizacji oprogramowania.

Co zyskujemy dzięki niej? Info przed instalacją mówi „bug fixes” – i wszystko jasne co? :P

Podczas instalacji 1.1.2 dostałem tylko okno dialogowe informujące abym przed aktualizacją skopiował wypożyczone filmy z iPod’a na dysk. Poza tym nic nie zauważyłem dziwnego, iPod działa i nie zauważyłem zmian w wyglądzie, działaniu itd.

Jeśli ktoś inny jednak coś widzi nowego / ciekawego – czekam na komentarze.

Aktualizacja

Update wyszedł 02.05.2008 więc jestem o 1 dzień w plecy z tym newsem :P Musiałem jakimś cudem wczoraj nie potrzebować synchronizacji mojej przenośnej szafy grającej :P

Aktualizacja 2 (14.05.2008)

Dużo osób odwiedza ten wpis więc dodaję swoje przemyślenia odnośnie nowej wersji softu do iPod’a Nano 3G. Nie będzie tego jednak dużo gdyż…poza przyspieszeniem Cover Flow nic nie zauważyłem więcej :) Działa szybko i stabilnie, funkcji nowych nie widzę więc jest chyba dobrze prawda? Pewnie aktualizacja z jakimś ‚ważniejszym’ numerem typu 1.2 może przyniesie Nam jakieś nowe i ciekawe funkcje w Nano 3G.

Jedna myśl na temat “iPod Nano 3G 1.1.2 Software Update”

Skomentuj

