Kris i Podcasty – Część 11 – Apple Blog i Mój Pierwszy Mac


O AppleBlog i Pawle Nowaku już wspominałem. Zrobię to jeszcze raz opisując kolejny jego projekt czyli screencasty AppleBlog i Mój Pierwszy Mac.

Pierwszy z nich przeznaczony jest dla użytkowników system OSX, którzy już w miarę dobrze znają system i chcą poznać możliwości programów jakie można na nim mieć. Na razie Paweł wydał 9 lekcji dotyczących programu Quicksilver.

Jeśli chodzi o drugi screencast „Mój Pierwszy Mac” to skierowany jest on raczej do tzw. „switcher’ów”. Są to osoby przesiadające się z systemu Windows / jednej z dystrybucji Linuksa i chcą powiększyć swoją wiedzę z zakresu OSX.

Mam nadzieję, że Paweł będzie wypuszczał dalej lekcje AB i MPM jako podcasty bo czasami lepiej coś pokazać niż opisać tekstem :)

Chętnych zapraszam do zapisania się w iTunes na screencast:

Skomentuj

