Android vs iPhone


W platformie Android pokładałem wielkie nadzieje. Trochę mój optymizm osłabł po zobaczeniu (na razie tylko zdjęcia / filmiki) telefonu T-Mobile G1. Niestety wizualnie na razie ‚leży’ i interfejs nie wydaje się taki przyjazny dla użytkownika. Jednak użytkownicy iPhone’a jakich spotykam powodują, że mam wątpliwości czy powinienem go kupić…dojdzie do tego, że trzeba będzie w jakieś brzydkie etui włożyć telefon żeby przypadkiem nikt mnie nie identyfikował z nim.

A tak poza tym Android może mieć dla wielu osób dużą przewagę nad telefonem firmy Apple :) Poniżej komiks „WszystkoWyjaśniający” :)

Android vs iPhone

Jedna myśl na temat “Android vs iPhone”

  1. Za kilka lat będziesz się dziwił dlaczego nie doceniłeś Androida.

    iPhone podzieli losy Voodoo. Pamiętasz?

    Tak jak dzisiaj iPhone jest hasłem, które definiuje pewien rodzaj urządzenia. Już wkrótce nie będzie w stanie sprostać konkurencji Open Handset Alliance.

Skomentuj

