Zmiany, zmiany, zmiany


Miały być w lipcu ale się nie udało ;) Blipa odwiedzam częściej, Twitter okazjonalnie co kilka dni – czyżbym zaczął być znudzony internetowymi wynalazkami ? Last.fm porzuciłem gdyż korzystałem z niego w celu wysyłania informacji co aktualnie słucham – komu to potrzebne?

iPhone 3G sprawuje się bardzo dobrze, zasięg 3G Ery czasami dobija ale ze względu na korzystanie przeze mnie z WiFi głównie do łączenia się z internetem ten mały problem mi nie przeszkadza.

Aplikacji, które zabrały mi dobre kilka dni z życia jest już kilka i chyba zostaną tutaj opisane – dlaczego tylko ja mam cierpieć z powodu niewyspania? :)

Oby sierpień przyniósł więcej szans na poprowadzenie tej strony w jakimś dobrym kierunku ;)

Jedna myśl na temat “Zmiany, zmiany, zmiany”

Skomentuj

