iPod Nano 3G / Classic – live

Pierwszy weekend zabawy nowymi iPod’ami…sa genialne!

Nowy interfejs jest jeszcze wygodniejszy, cover flow – miód ! Obraca sie fajnie okładka i wybieramy interesujący nas kawałek. Czasami jednak ten cover flow nie załaduje sie na czas i widać ‚brak’ okładek przez kilka sekund. Z tego co wiem jest juz update do nowych iPod’ów który rozwiązuje ten problem :)

Nowe gry to ciekawy dodatek, kontakty i kalendarz nadal wyglądają bardzo dobrze a poprawione elementy graficzne umilają sekundy spędzone na przeglądaniu menu :)

Bardzo dobrym pomysłem ułatwiającym korzystanie z funkcji video w nowych iPod’ach Nano i Classic jest jasność ekranu. Można ją regulować w czasie oglądania ! I naprawdę ten ekranik 2″ / 2,5″ potrafi pokazywać pięknie teledyski i reklamy jakie mam dostępne ;) Nie mogę sie doczekać pierwszego odcinka Diggnation i The Totally Rad Show na Nano 3G :)

A co na to klienci?

Każdy kto patrzy na nowe Nano jest w szoku, że są takie cienkie. A gdy im mówie, że Classic którego mają w dloni ma 160GB nie chcą wierzyć :) Chetnie by go kupili gdyby nie ta cena… Ludzie jednak mają za duże wymagania – najlepiej jakby takie cudeńko 160GB kosztowało z 500-600zl to może wtedy by pomyśleli nad zakupem…na szczęście są ludzie, którzy znają wartość iPod’a i kupują go bez zastanawiania sie :)

iPod Touch bede mial mozliwosc przetestowania dokladniejszego pod koniec miesiaca – niestety WiFi nie dziala w Media Markt w Lodzi wiec te funkcje bede musial pominac :/

Nadal uważam jednak, ze iPod Classic powinien być biały i a nie srebrny jako alternatywa dla czarnego.